آموزش الکترونیکی 70 رشته در دانشگاه تهران/پیشتازی دانشگاه در یادگیری الکترونیکی

ریس دوازدهمین کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران:
آموزش الکترونیکی 70 رشته در دانشگاه تهران/پیشتازی دانشگاه در یادگیری الکترونیکی

معاون آموزشی دانشگاه تهران با بیان اینکه 70 رشته در دانشگاه تهران با آموزش الکترونیکی تدریس می شود، گفت: دانشگاه تهران از دانشگاههایی است که در زمینه آموزش الکترونیکی پیشتاز بوده است.
حسین حسینی، رئیس دوازدهمین کنفرانس یادگیری الکترونیکی و معاون آموزشی دانشگاه تهران اظهار داشت: این دانشگاه از دانشگاههایی است که از گذشته دور به حوزه اموزش الکترونیکی ورود پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه از سال 1383 آغاز به کار کرده است، خاطر نشان کرد: مجوز این موسسه از مراجع گرفته شده که در تمام رشته های خودش آموزش الکترونیکی داشته باشد.
رئیس دوازدهمین کنفرانس یادگیری الکترونیکی با اشاره به این رشته ها گفت: حدود 70 رشته برنامه اموزش الکترنیکی در این دانشگاه وجود دارد که تا کنون 12 هزار دانش آموخته در حوزه اموزش الکترونیکی داریم؛ دانشگاه می تواند در همه رشته ها آموزش الکترونیکی را داشته باشد.
حسینی، همچنین در حال حاضر نزدیک به 2 هزار نفر در حوزه آموزش الکترونیک مشغول به تحصیل هستند.
معاون آموزشی دانشگاه تهران با بیان اینکه آموزش الکترونیکی در مقطع کارشناسی ارشد صورت می گیرد، خاطر نشان کرد: مدرک این آموزش های الکترونیکی تفاوتی با مدرک معمولی ندارد. در مدرک این دانشجویان عبارت مجازی بر اساس نظام نامه آموزش الکترونیکی وزارت علوم درج می شود.
به گفته حسینی، اعتقاد داریم در شیوه ارتقا آموزش الکترونیکی زیرساختهای لازم فراهم نشده زیرا باید اموزش الکترونیکی هم همسطح آموزش های معمولی برگزار شود.
گفتنی است دوازدهمین کنفرانس یادگیری الکترونیکی 13 و 14 اسفند ماه در سالن الغدیر دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در حال برگزاری است.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *